Публічна інформація
План роботи центру 2024-2025 н.р.
Акт готовності Центру до роботи у 2024-2025 навчальному році
Стратегія розвитку центра до 2029 року.
Згідно наказу Міністерства освіти і науки України №1380-л від 10.08.2018 р. “Про ліцензування освітньої діяльності” відповідно до пункту 1 частини другої статті 6, частини другої та сьомої статті 13, частини восьмої та дев’ятої статті 15 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», з урахуванням рішення Ліцензійної комісії Міністерства освіти і науки України від 10.08.2018 (протокол 104/1, 104/2) розширило провадження освітньої діяльності закладу освіти у сфері професійно технічної освіти – Державному професійно-технічному навчальному закладу «Регіональному центру професійної освіти ресторанно-готельного, комунального господарства, торгівлі та дизайну» 01562680.
Рішення АКРЕДИТАЦІЙНОЇ КОМІСІЇ:
Протокол №136 від 06 червня 2019 р., Додаток до протоколу №136
Протокол №141 від 19 січня 2021 р., Додаток до протоколу №141
Протокол №142 від 23 червня 2021 р., Додаток до протоколу №142
Протокол №143 від 20 січня 2022 р., Додаток до протоколу №143
Протокол №151 від 21 червня 2024 р.
ПОРЯДОК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН
виконувачем обов’язки директора
Регіонального центру професійної освіти ресторанно-готельного, комунального господарства, торгівлі та дизайну м. Харкова
пані Лідією Коровкіною
- Прийом батьків, учнів, осіб, які звертаються з метою працевлаштування, інших відвідувачів проводить директор навчального закладу щотижня (четвер) з 14:00 до 17:00.
- Прийом посадових осіб, які представляють підприємства, установи, організації і звертаються до навчального закладу з метою вирішення службових питань реєструються секретарем керівника і приймаються безпосередньо директором або за його дорученням заступниками директора навчального закладу.
- Прийом учнів навчального закладу проводиться директором центру в день їх звернення з 15:30 після попередньої реєстрації у секретаря.
- Прийом майстрів виробничого навчання, викладачів, інших працівників директор здійснює щоденно з 15:00.
- Всі звернення реєструються секретарем директора, секретар веде облік звернень та контролює виконання доручень даних на їх виконання.
- У разі виникнення питань, які потребують оперативного втручання посадової особи звертатися до директора без будь яких обмежень і негайно.
- Будь які громадяни, працівники закладу чи учні можуть звертатися з допомогою електронної пошти: cpto-4@ukr.net