Психологічна служба
Соціально-психологічна служба
ДРТНЗ “Регіональний центр професійної освіти ресторанно-готельного, комунального господарства, торгівлі та дизайну” працює з метою соціальної допомоги та психологічної підтримки учасників освітнього процесу — учнів, їх батьків /опікунів та педагогічних працівників.
Ссоціально-психологічнаа служба у своїй діяльності виконує такі функції:
– діагностичну: спостерігає, вивчає та оцінює особливості діяльності і розвитку учнів, мікроколективу, колективу в цілому, неформальних молодіжних об’єднань; досліджує спрямованість впливу мікросередовища, особливостей сім’ї та сімейного виховання, позитивного виховного потенціалу в мікрорайоні та джерела негативного впливу на дітей та підлітків;
– прогностичну: прогнозує на основі спостережень та досліджень посилення негативних чи позитивних сторін соціальної ситуації, що впливає на розвиток особистості учня чи групи; прогнозує результати навчально-виховного процесу з урахуванням найважливіших факторів становлення особистості;
– консультативну: дає рекомендації (поради) учням, батькам, педагогічним працівникам з питань соціальної педагогіки; надає необхідну консультативну допомогу підліткам, які потребують піклування чи знаходяться у складних життєвих обставинах;
– захисну: забезпечує дотримання норм охорони та захисту прав дітей і підлітків, представляє їхні інтереси у різноманітних інстанціях (службі у справах дітей, поліції, суді тощо);
– профілактичну: переконує учнів в доцільності соціально значимих норм та правил поведінки, ведення здорового способу життя, сприяє попередженню негативних явищ в учнівському середовищі;
– соціально-перетворювальну: здійснює соціально-педагогічний супровід навчально-виховного процесу, соціально-педагогічний патронаж соціально незахищених категорій дітей; сприяє соціальному і професійному визначенню особистості, дбає про професійне самовизначення та соціальну адаптацію молоді;
– організаційну: координує діяльність та взаємодію усіх суб’єктів соціального виховання; сприяє соціально корисній діяльності дітей і підлітків; формує демократичну систему взаємостосунків в підлітковому середовищі. а також серед дітей і дорослих.
Шановні учні!
В період дистанційного навчання звернутися до соціального педагога Нужної Марини Олексіївни за консультацією або з питань соціального захисту можна на електронну пошту: marinarioti@gmail.com
Для всіх учасників освітнього процесу – учнів, батьків та педагогів створено веб-сайт соціально-психологічної служби, на якому можна ознайомитися з останніми новинами центру, пройти онлайн-тестування, знайти корисну та цікаву інформацію у сфері психології, відкрити посилання на законодавчі акти, переглянути профілактичні фільми, презентації тощо.
Сайт містить наступні розділи:
- “Про нас”.
2.“Телефони гарячих ліній”.
- “Законодавство стосовно пільг”.
- “Батьківський всеобуч”.
- “Педагогам в допомогу”.
- “Сторінка цікавинки”.
- “Пізнай себе!”.
8.“Переглянь корисне”.
9.”Новини”.
Зайти на веб-сайт соціально-психологічної служби
можна за посиланням:
https://dobraporada.mozellosite.com/
Якщо Ви опинилися в тяжкій життєвій ситуації, вам погрожують або вас
ображають, по відношенню до Вас спричиняється булінг або домашнє
насилля- ви можете звернутися до соціального педагога, психолога, майстра
в/н, класного керівника або будь-якого дорослого, якому Ви довіряте. Разом
ми знайдемо вихід!
Долучайтеся до Всеукраїнської програми ментального здоров‘ʼя
“Ти як?” для зняття стресу та тривожності під час війни
https://howareu.com/?fbclid=IwAR3XT4ACB77D1fNZ_wwmy8Dx5_XJARxnAgHn7kIGHjMwCMp6geXFaYAhzgY
Звертатися по допомогу — не страшно і не соромно.
Ще один партнер програми «Ти як?» — проєкт кризової допомоги krisenchat, який створив спеціально для українців krisenchat Ukrainian. Все спілкування тут відбувається у форматі чату (дуже зручно, якщо ви нервуєте від телефонних розмов). Це анонімно, безкоштовно і цілодобово.
Розпочніть чат на сайті проєкту: krisenchat.de/uk/ukraine
або одразу через WhatsApp, Telegram чи по SMS.
Також в Україні працюють телефони гарячих ліній: