Виховна робота

Алгоритм дій у разі надзвичайної ситуації

Правила поводження із виявленими підозрілими вибухонебезпечними предметами

Правила поведінки на водних об’єктах

Наші акції

Гурткова робота

Волонтерская работа

Протидія булінгу

 

Виховання –  допомагає отримати ствердження,

формує духовний світ особистості

                                                                         Василь Сухомлинський


Виховна робота в центрі  ведеться на високому рівні, про це свідчить багато чинників. Щорічно учні центру займають призові місця в районних, міських, обласних і Всеукраїнських конкурсах, оглядах та олімпіадах.

Серед приорітетів виховної роботи формування активної соціальну життєву позиції учнів. Під час проведення лекторіїв, круглих столів, конференцій, диспутів, флеш- мобів учні висловлюють свою точку зору, збачають свій досвід, підвищують рівень громадянської свідомості.

 

Основні завдання виховної роботи:

  1. Гуманізація виховного процесу, що виражається у створенні умов для розвитку особистості, для спонукання її до са­моаналізу, самооцінки, саморозвитку, самовиховання.
  2. Підтримка та зміцнення традицій центру, що сприяють ство­ренню міцного учнівського, учительського і батьківського колективів.
  3. Удосконалення методичної майстерності майстра виробничого навчання, класного керівника і інших педагогічних працівників центру спроможних компетентно здійснювати виховну діяльність.
  4. Розвиток учнівського самоврядування.

Виховна робота  передбачає:

  • формування особистих рис громадян України, національної сві­домості та самосвідомості учнів;
  • виховання духовної культури особистості;
  • виховання поваги до Конституції, законодавства України, дер­жавної символіки;
  • формування високої мовної культури, оволодіння українською мовою;
  • утвердження принципів загальнолюдської моралі на основі від­новлення історичної пам’яті;
  • збагачення народних традицій, звичаїв;
  • формування творчої працелюбної особистості, виховання цивілізованого господаря;
  • забезпечення повноцінного фізичного розвитку учнів, охорони та зміцнення здоров’я;
  • формування екологічної культури учнів, гармонії її відносин з природою;
  • створення умов для творчого розвитку природних обдарувань молоді, залучення її до різноманітної діяльності щодо інтересів.
  • посилення уваги до питань морально-етичного виховання, створення системи успішної профілактики відхилень у поведінці учнів;
  • створення умов для соціального захисту дітей, особливо дітей-сиріт та дітей, що залишились без батьківського піклування;
  • зміцнення служби соціального та психолого-педагогічної допомоги учням, батькам, сім’ям;
  • організація педагогічно-доцільної системи роботи учнівського самовря­дування, колективне планування діяльності вчителів та учнів через раду;

 

Учнівське самоврядування

Важливу роль в організації виховної роботи відіграє учнівське самоврядування. Зараз Рада учнівського самоврядування налічує 32 учні, голова Тільна Олександра, учениця 1 курсу, яка була обрана на три роки.

Рада учнівського самоврядування співпрацює з адміністрацією, педагогічним колективом і спрямовує свою діяльність на питання, які є актуальними на даному етапі роботи. Сьогодні учнівське самоврядування активне як ніколи- воно є ініціатором багатьох програм, акцій, заходів, практичних дій тощо. Серед них:

  • контроль за виконанням правил внутрішнього розпорядку в приміщенні центру і в гуртожитку;
  • контроль за успішністю;
  • робота з соціальними партнерами;
  • акції милосердя;
  • соціальний захист учнів пільгового контингенту;
  • організація акцій на захист природи та озеленення території центру і гуртожитку;
  • організація змагань на кращу навчальну групу;
  • організація змагань на кращу кімнату у гуртожитку;
  • допомога ветеранам Другої світової війни та ветеранам праці;
  • організація роботи гуртків художньої самодіяльності та технічної творчості;
  • участь в організації та проведенні тематичних свят, фестивалів, конкурсів професійної майстерності, конкурсів художньої самодіяльності;
  • робота з суспільними громадськими організаціями;
  • організація та діяльність волонтерського руху.

         Участь учнівської молоді в діяльності органів самоврядування – це можливість знайти себе, здобути навички професійного зростання, досвід спілкування, принциповості, пройти школу лідера і керівника.