Виховна робота
Алгоритм дій у разі надзвичайної ситуації
Правила поводження із виявленими підозрілими вибухонебезпечними предметами
Правила поведінки на водних об’єктах
Виховання – допомагає отримати ствердження,
формує духовний світ особистості
Василь Сухомлинський
Виховна робота в центрі ведеться на високому рівні, про це свідчить багато чинників. Щорічно учні центру займають призові місця в районних, міських, обласних і Всеукраїнських конкурсах, оглядах та олімпіадах.
Серед приорітетів виховної роботи формування активної соціальну життєву позиції учнів. Під час проведення лекторіїв, круглих столів, конференцій, диспутів, флеш- мобів учні висловлюють свою точку зору, збачають свій досвід, підвищують рівень громадянської свідомості.
Основні завдання виховної роботи:
- Гуманізація виховного процесу, що виражається у створенні умов для розвитку особистості, для спонукання її до самоаналізу, самооцінки, саморозвитку, самовиховання.
- Підтримка та зміцнення традицій центру, що сприяють створенню міцного учнівського, учительського і батьківського колективів.
- Удосконалення методичної майстерності майстра виробничого навчання, класного керівника і інших педагогічних працівників центру спроможних компетентно здійснювати виховну діяльність.
- Розвиток учнівського самоврядування.
Виховна робота передбачає:
- формування особистих рис громадян України, національної свідомості та самосвідомості учнів;
- виховання духовної культури особистості;
- виховання поваги до Конституції, законодавства України, державної символіки;
- формування високої мовної культури, оволодіння українською мовою;
- утвердження принципів загальнолюдської моралі на основі відновлення історичної пам’яті;
- збагачення народних традицій, звичаїв;
- формування творчої працелюбної особистості, виховання цивілізованого господаря;
- забезпечення повноцінного фізичного розвитку учнів, охорони та зміцнення здоров’я;
- формування екологічної культури учнів, гармонії її відносин з природою;
- створення умов для творчого розвитку природних обдарувань молоді, залучення її до різноманітної діяльності щодо інтересів.
- посилення уваги до питань морально-етичного виховання, створення системи успішної профілактики відхилень у поведінці учнів;
- створення умов для соціального захисту дітей, особливо дітей-сиріт та дітей, що залишились без батьківського піклування;
- зміцнення служби соціального та психолого-педагогічної допомоги учням, батькам, сім’ям;
- організація педагогічно-доцільної системи роботи учнівського самоврядування, колективне планування діяльності вчителів та учнів через раду;
Учнівське самоврядування
Важливу роль в організації виховної роботи відіграє учнівське самоврядування. Зараз Рада учнівського самоврядування налічує 32 учні, голова Тільна Олександра, учениця 1 курсу, яка була обрана на три роки.
Рада учнівського самоврядування співпрацює з адміністрацією, педагогічним колективом і спрямовує свою діяльність на питання, які є актуальними на даному етапі роботи. Сьогодні учнівське самоврядування активне як ніколи- воно є ініціатором багатьох програм, акцій, заходів, практичних дій тощо. Серед них:
- контроль за виконанням правил внутрішнього розпорядку в приміщенні центру і в гуртожитку;
- контроль за успішністю;
- робота з соціальними партнерами;
- акції милосердя;
- соціальний захист учнів пільгового контингенту;
- організація акцій на захист природи та озеленення території центру і гуртожитку;
- організація змагань на кращу навчальну групу;
- організація змагань на кращу кімнату у гуртожитку;
- допомога ветеранам Другої світової війни та ветеранам праці;
- організація роботи гуртків художньої самодіяльності та технічної творчості;
- участь в організації та проведенні тематичних свят, фестивалів, конкурсів професійної майстерності, конкурсів художньої самодіяльності;
- робота з суспільними громадськими організаціями;
- організація та діяльність волонтерського руху.
Участь учнівської молоді в діяльності органів самоврядування – це можливість знайти себе, здобути навички професійного зростання, досвід спілкування, принциповості, пройти школу лідера і керівника.










